Diverse ferier

Flere bilder fra hotellet i Barcelona

Siden jeg ikke klarte å laste opp mer enn to bilder fra hotellet vårt da vi var i Barcelona, kommer resten av bildene jeg tenke å dele med dere på bloggen nå. Hotellrommet: Glassdøren til venstre...

Home, sweet home?

Joda, det er alltid godt å komme hjem igjen etter at man har vært ute på reise. Likevel skulle jeg mer enn gjerne tilbrakt en ekstra uke i Barcelona fremfor å være i Bergen akkurat nå. Vi har virke...

Mitt fantastiske hjem den kommende uken..

Vi bor på et utrolig stilig hotell midt i kjernen av Barcelona med blant annet Nike Store som nærmeste nabo. BCN Eurostars heter det, og jeg vil absolutt anbefale det til alle som skal reise på fer...

Neste stopp: Barcelona

Jeg brukte hele gårsdagen til å vaske- og stryke klær for både Morten og meg, så nå er jeg mer enn klar for å sette meg på flyet og tilbringe en herlig uke i Barcelona med min kjære. Jeg har prøvd ...

Titti sin Nice-guide

Flere av dere har spurt om jeg kan lage en oversikt over Nice med steder man bør spise, shoppe osv. Det kan jeg selvfølgelig gjøre, men for å være helt ærlig føler jeg ikke at jeg har så mye å komm...

Siste kvelden i Nice

Nå er jeg trygt hjemme i Bergen igjen, god og mett etter en deilig middag med verden beste kjæreste! Jeg har hatt en fantastisk ferie med noen utrolig herlige jenter som jeg er ubeskivelig glad i! ...

Gårsdagens antrekk

Skjørt og topp H&M, Sko Zara, Smykke Camilla Prytz, ClutchPatrizia Pepe Uff, jeg vil ikke reise hjem til Norge igjen! Det blir vel og merke godt å se kjæresten, venner- og familie igjen, men jeg h...

Siste innspurt!

I dag er siste hele dagen vi har igjen i Nice. Tiden har gått ufattelig fort så det føles nesten som at vi kom i går.. Jeg skulle gjerne vært her en uke til, men om to uker reiser jeg til Barcelona...

En fantastisk kveld i Cannes

Rundt klokken ni fredag kveld ankom vi Cannes med tog fra Nice. Alle var ganske sulten da vi kom frem, så det tok ikke lang tid før vi hadde funnet oss en restaurant og bestilt middag. Det er fem å...

Shopping i Nice

Da det plutselig begynte å regne når vi lå på stranden i dag, bestemte vi oss for å ta en liten shoppingrunde istedenfor. Siden jeg hadde overvekt på veien ned til Nice, kunne jeg ikke slippe meg h...

Dag 3 i Nice

Nok en fantastisk dag i Nice er snart overstått. Siden vi var ute på byn i går, tar vi det rolig i kveld med kortspill på terrassen. På bildene nedenfor er vi på vei inn til gamlebyen for å spise m...

Første kvelden i Nice

Vi fant oss en koselig restaurant nede ved havnen i går som spesialiserte seg på blåskjell. Mens resten av gjengen bestilte biff, pizza og calzone, bestemte Helena og jeg oss for at vi ville teste ...

Ankommet Nice

Jeg kom meg ikke i seng før halv to i natt og kun 2 1/2 time senere ringte vekkerklokken og det var på tide å stå opp igjen. Første stopp ble flyplassen i København, deretter gikk turen til herlige...
Tittis lille verden

21, Bergen

Jente fra Bergen med en stor lidenskap for mote. Har studert økonomi og moteledelse i Paris, psykologi på UiB og går nå Varehandel på BI. Ved siden av studiene jobber jeg i klesbutikken INFINITY. Ta gjerne kontakt på: titti_bruvik@hotmail.com